Ako dopadol štart ZOO na JOJke?
Uplynulý pondelok odštartoval na obrazovkách televízie JOJ nový rodinný seriál ZOO. Od neho mala televízia z Koliby naozaj veľké očakávania. Investovala doň nemalé financie, venovala mu prioritný priestor v rámci reklamnej kampane, a preto by bol prípadný neúspech obrovským sklamaním. Ako dopadol jeho štart.
Premiéra seriálu ZOO mala nesmierne sťaženú pozíciu. Hlavná konkurencia TV JOJ – Markíza proti nej totiž vytiahla svoju najväčšiu zbraň Hornú Dolnú. A tá naozaj valcovala. Podarilo sa jej dosiahnuť podiel sledovanosti na úrovni až 40,3%. Napriek tomu bola premiéra ZOO úspešná a predčila očakávania s podielom sledovanosti dvoch častí 23,3%, resp. 28,8%.
Markíza sa tohto úvodu zrejme zľakla, a preto proti ZOO postavila Hornú Dolnú aj v utorok. Tentokrát však reprízovú časť. A tá pohorela, keďže zaujala len 22% divákov. Lídrom bola ZOO so sledovanosťou 29%.
V stredu sa všetko vrátilo do starých koľají a Markíza proti ZOO nasadila klasiku vo forme Búrlivého vína. To si dokázalo udržať svojich stabilných divákov a dokázalo navyše stiahnuť sledovanosť ZOO o štyri percentuálne body v porovnaní s predošlým dňom.
Uvidíme, či si seriál ZOO zachová tak vysokú priazeň, akej sa môže tešiť počas prvých troch dní vysielania.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV JOJ a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV