JOJke vyšla stávka na českých Vinárov
Väčšina letných noviniek televízií nepriniesla po prvom týždni očakávané výsledky. Jedinou svetlou výnimkou je český seriál z prostredia moravských viníc Vinári, ktorý si zrejme po srdciach českých divákov získa srdcia aj tých slovenských.
Masívna reklamná kampaň na Vinárov, ktorá sa podľa kritiky konkurenčnej Markízy dizajnovo podobala na logo Búrlivého vína, priniesla pre JOJku zatiaľ jediný výrazný úspech v jej letnej vysielacej štruktúre. Dokonca, Vinári sa stali zatiaľ najúspešnejšou letnou novinkou medzi všetkými slovenskými televíziami. Hovoria o tom čísla sledovanosti z uplynulej stredy, kedy si JOJka počas celého večera držala sledovanosť na úrovni okolo 26%. Presnejšie, prvý diel dosiahol sledovanosť 26,4%, druhý o štyri desatiny menej. JOJka sa preto s Vinármi stala jasným stredajším trhovým lídrom a s vysokým náskokom porazila Markízu. Premiérový film Diana totiž dosiahol sledovanosť len 19%, čo je pre Markízu veľký podpriemer.
Kategórie: Novinky v českých tv, Novinky v slovenských tv, Novinky v TV JOJ a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV