Markíza chystá obsahovú zmenu hlavného spravodajstva
Markíza zrejme zmení tvár svojho hlavného spravodajstva. Nebude sa však jednať o zmenu vizuálu či postov moderátorov, ale o inovovanie obsahu. Aj takýmto krokom chce televízia zo Záhorskej Bystrice odvrátiť úpadok jej Televíznych Novín.
Tie ešte v roku 2014 dosahovali pravidelne sledovanosť na úrovni 40%, čo je dnes len tajným snom generálneho riaditeľa Matthiasa Setteleho. Súčasná sledovanosť sa šplhá len na úroveň okolo 30%, pričom má klesajúci trend. Najväčšie nebezpečenstvo však predstavuje konkurencia z JOJky vo forme Novín, ktoré sa sledovanosťou približujú, v niektorých dňoch dokonca porážajú hlavné spravodajstvo Markízy.
Aj preto si vedenie Markízy nechalo vypracovať štúdiu, ktorá odhalila, čo chcú diváci v novinách vidieť. Výsledok je jednoznačný a spravodajstvo Markízy sa v blízkej dobe prispôsobí práve jemu. V Televíznych novinách by preto malo odzvoniť reportážam plným drámy, násilia, škandálov a krimi príbehov. Nahradiť by ich mal prehľad najvýznamnejších udalostí dňa v ucelených príbehoch, za ktorými by mali nasledovať veselšie reportáže či konštruktívne príspevky popisujúce klady a zápory danej tematiky.
Uvidíme, či chystaná zmena obsahovej stránky Televíznym Novinám skutočne pomôže.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV