Markíza neustále klesá, prehru zaznamenali aj jej Televízne Noviny
Klesajúci trend obľúbenosti televíznej jednotky na Slovensku pokračuje. Markíza sa dostala do hlbokej depresie, ktorú ako inak využíva jej hlavná konkurencia, televízia JOJ. Uplynulý týždeň dokonca vedľajšia spravodajská relácia JOJky Krimi dokázala poraziť Televízne Noviny Markízy.
Markíza zažíva jednoznačne najhoršiu jeseň za posledné obdobie. Nielenže jej fenomén Búrlivé víno stráca aj svoj posledný dych a sleduje ho priemerne len necelých 20% divákov, no nedarí sa ani seriálovej novinke Kukučka. Tá od jej spustenia nedokáže konkurovať šou o varení Moja mama varí lepšie ako tvoja a dosahuje podiel len pod úrovňou 17%. Aj preto sa Markíza neplánovane rozhodla stopnúť výrobu a je pravdepodobné, že seriál sa dočká svojho konca už pred koncom roka.
Najväčšiu ranu však Markíza zažila tento utorok. Televízne Noviny oslabli až na takú úroveň, že ich dokonca v sledovanosti tromfli Krimi. Zlý deň pokračoval aj po pol ôsmej, kedy sa stali trhovým lídrom Noviny JOJ. Markíza musí preto jednoznačne zasiahnuť a priniesť pozitívnu zmenu, inak v krátkom časovom horizonte môže prísť o titul televíznej jednotky na Slovensku.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV