Markíza so sériou neúspechov
Markíza odštartovala september sériou neúspechov. Nedarí sa takmer ani jednej novinke a navyše, čísla sledovanosti si oproti predošlej sérií pohoršila aj Horná Dolná.
Azda najväčšie sklamanie predstavuje nový denný seriál Markízy – Kukučka. Jej úvodná časť s masívnou propagáciou týždne vopred dokázala zaujať len okolo 22% divákov aktuálne nachádzajúcich sa pri televízií. Nasledovné dni toto číslo klesalo a ustálilo sa na hodnote 20%. Markíza sa vo štvrtok snažila Kukučku posilniť, keďže pred ňu nasadila reprízu úvodnej epizódy Hornej Dolnej, avšak ani to nepomohlo. Z neúspechu Kukučky ťaží najmä JOJka, ktorá s kulinárskou šou Moja mama varí lepšie ako tvoja dosahuje prakticky rovnaké výsledky ako Markíza, čo pre ňu v tomto vysielacom čase znamená značný nadpriemer.
V stredu sme mohli byť svedkami priameho súboja Hornej Dolej a Česko Slovensko má talent. Horná Dolná zvykla uhrávať podiel okolo 50%. Prvá epizóda novej série bola úspešná a stala sa jasným trhovým lídrom, no podiel dosiahol úroveň 40,2%. Vysoké čísla si však dokázal zabezpečiť aj talent, ktorý zaujal až 30% divákov, navyše jeho sledovanosť rástla po skončení komediálneho seriálu.
Trápia sa aj večerné programy Markízy Búrlivé víno a Farma. Oba dosahujú podiel len okolo 22%, resp. 26%.
Jediným programom, s ktorým môže byť Markíza ako tak spokojná, je SuperStar. Tá dokáže vždy poraziť JOJkárske v Siedmom nebi, pričom uplynulú nedeľu nad ním dominovala až o 10%.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV