Najväčšie letné zmeny na Markíze
Markíza sa poctivo pripravuje na leto, na ktoré si pripravila viacero projektov. S niektorými naopak na poslednú chvíľu stopla a nahradila ich naozaj nečakaným formátom.
Pôvodne bolo plánom Markízy na leto vysielanie vedomostno-zábavnej šou Dobre vedieť počas letných podvečerov o 18:00. Súčasne však relácia žne úspechy v utorkovom a štvrtkovom prime-time, čo zrejme rozhodlo, že televízia zo Záhorskej Bystrice si natočené diely ušetrí až na marketingovo významnejšiu časť vysielacej sezóny.
Aktuálny čas, ktorý dnes zaberá Dobre vedieť, teda utorkový a štvrtkový prime-time, bude vyplnený rozhodne nečakane. Markíza totiž od českej Primy kúpila seriál Ohnivý kuře. Uvidíme, či sa seriál na Slovensku uchytí a zaznamená rovnaký úspech, ako minulé leto Vinári na JOJke.
Zaujímavý je aj ďalší program. Opäť nečakane sa Markíza rozhodla pokračovať vo formáte Vo štvorici po Slovensku, ktorý tak bude Markíza vyrábať opäť aj toto leto. A to už 4. sériu. Tentokrát sa program bude niesť v duchu motorkárskej road show Od Tatier k Dunaju.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV