Naši nadpriemerne úspešní, vracia sa aj Horná Dolná
Zdá sa, že Slováci si opäť obľúbili komediálne seriály. Dôkazom toho je aj novinka Naši, ktorá sa na obrazovkách JOJky odpremiérovala nadmerne úspešne. So svojim komediálnym seriálom však neotáľa ani Markíza a opäť ho nečakane nasadzuje ako prostriedok na hasenie nízkej sledovanosti.
Naši dokázali uplynulý štvrtok uhrať pre JOJku mimoriadne nadpriemerné čísla, aké táto televízna stanica už dávno nevidela. Dve časti seriálu za sebou dokázali zaujať až 35,7%, resp. 36,8% všetkých televíznych divákov aktuálne sledujúcich televíziu, čo predstavuje obrovský úspech. Jeho dôvodom môže byť aj naozaj vydarená reklamná kampaň v čase Vianoc, ktorá na seriál lákala divákov chytľavou piesňou a vtipnými ukážkami. Zdá sa, že JOJka v seriáli Naši našla svoju Hornú Dolnú.
A práve Horná Dolná je témou číslo jeden na Markíze. Tá mala jej vianočnú epizódu odvysielať priamo na Vianoce, no nestalo sa tak. Ušetrila si ju na pondelok 11.januruára, aby ňou mohla konkurovať úvodnej epizóde nového seriálu JOJky ZOO. Televízia však potvrdila, že premiérové časti Hornej Dolnej plánuje nasadzovať v pondelky pravidelne. Pravdepodobne s cieľom stabilizovať televíznych divákov, ktorí z tejto najväčšej slovenskej stanice hlásia masívny odliv.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV JOJ a jej kanáloch, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV