Nová vedomostná šou na Markíze?
Televízia Markíza usilovne hľadá silného konkurenta do času od 18:00 počas pracovných dní, ktorý už od septembra roku 2015 valcuje kuchárska šou televízie JOJ Moja mama varí lepšie ako tvoja. Po seriáli Kukučka, Rodinných prípadoch a čoraz viac tápajúcej Bez servítky sa možno dočkáme ďalšej nádeje – vedomostnej šou s licencovaným názvom Who Knew?.
Podľa mediálnych informácií televízia Markíza odkúpila vysielacie práva od spoločnosti Fremantle Media na vedomostnú súťaž Who Knew a jej prípravou sa zaoberá už dlhšiu dobu. Kvíz vznikol v Nemecku len v lete 2015, kedy dokázal prilákať veľké množstvo divákov práve v podvečernom vysielacom čase. Dá sa preto očakávať, že ho v rovnakej štruktúre nasadí aj Markíza.
Vedomostná súťaž by mala byť uvedená pod názvom Dobre vedieť. Jej účastníkmi by neboli bežní ľudia, ale známe osobnosti, ktoré by proti sebe v tímoch súťažili a preukazovali svoje vedomosti. Tím by mal byť zložený z dvoch celebrít, pričom jedna z nich bude stálou súčasťou programu a druhá bude vždy hosťom. Podobný formát môžeme sledovať napríklad v úspešnej šou Milujem Slovensko.
Dá sa očakávať, že program Dobre vedieť nasadí Markíza ešte túto sezónu.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV