Ohrozilo nové V siedmom nebi pozíciu Chart Show?
Vynovená tretia séria relácie V siedmom nebi Vila Rozborila má za sebou svoj štart. Aj vďaka intenzívnej reklamnej kampani hlásajúcej výrazné zmeny v jej štruktúre dokázala uhrať aj v konkurenciu neustále rastúcej Chart Show výborný výsledok.
JOJ sa rozhodla V siedmom nebi nasadiť do svojej štruktúry na stredajší prime-time, čím sa relácia vracia do svojho pôvodného času, v ktorom bola vysielaná ešte v Markíze. Okrem zmeny dňa vysielania však V siedmom nebi aj mierne upravila svoju štruktúru. A zdá sa, že úspešne. Prvá epizóda totiž dokázala prilákať 8,7% divákov a dosiahla tak podiel 25,1%. Toto číslo je veľmi podobné tomu, s akým sa rozlúčila druhá séria šou o snoch svojou záverečnou časťou.
Napriek vysokej sledovanosti V siedmom nebi sa televíznym lídrom stredajšieho večera stal najúspešnejší zábavný program podľa ankety OTO Chart Show. Tá síce po minulotýždňovom úspechu s podielom nad 30% klesla, ale aj tak si dokázala zabezpečiť sledovanosť na úrovni 27,1%. Zdá sa, že jej kraľovanie neohrozí ani konkurencia v podobe V siedmom nebi.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV JOJ a jej kanáloch, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV