Prestížna cena Zlatý klinec 2019 aj pre RTVS – za kampaň MS v hokeji
Verejnoprávna RTVS získala prestížnu cenu (voľby slovenskej národnej reklamy) za svoju kampaň počas domácich MS v ľadovom hokeji. Kreatívny tím sa umiestnil na druhom mieste (Strieborný klinec) v kategórii F4-Film- Upútavky na program/Jingle na udeľovaní cien Zlatý klinec 2019.
Rozhlas a Televízia Slovenska vo vlastnej produkcii vytvorila päť televíznych upútaviek na tohtoročné majstrovstvá sveta v hokeji. Pamätáte sa ešte na televízne spoty, ktoré priniesli pohľad na vtipné situácie, ktoré vznikali medzi fanúšikmi z celého sveta mimo štadióna? Očarili aj vás vtipné „mikrosúboje“, v ktorých hlavnú úlohu zohrával výsledok zápasu a dvojbodka, ktorá sa objavovala vždy aj vo výsledku…?
Čo je to vlastne Zlatý klinec? Je to najvýznamnejšia súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku, ktorá sa u nás organizuje pravidelne každoročne už od roku 1994. Vyhlasovateľom je spoločnosť Ad AwardsAssociation a odbornými garantmi sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), ArtDirector’sClub Slovensko (ADC) a mesačník Stratégie. Porotu tvoria osobnosti slovenskej reklamy z členov ADC, ktoré dopĺňajú aj českí porotcovia. Jediným kritériom hodnotenia kvality súťažných príspevkov je potom originalita kreatívneho nápadu a jeho inovatívnosť. Samozrejme v adekvátne kvalitnom prevedení.
Kto vlastne stál za ocenenou kampaňou Sme hokejová republika?
- Creativedirector: Igor Majkút
- Riaditeľ sekcie marketingu: Richard Jajcay
- Artdirectori: Igor Derevenec, Igor Majkút, Tibor Kováč, Patrik Malory
- Copywriteri: Jozef Rundes, Peter Barnáš
- Brandmanageri: Petra Piláriková, Lucia Rolincová
- Produkcia: Sentimentalfilm
- Réžia: Igor Majkút, Marek Urban
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v STV1 a STV2, Spravodajstvo z MS v hokeji