Tretia séria Čo ja viem s výrazným úspechom
Nenápadná relácia Čo ja viem, ktorá spríjemňovala piatkové večery divákom Jednotky RTVS, ukončila svoje tohto sezónne pôsobenie naozaj úspešne. Aj vďaka nej sa Jednotka stáva počas piatkového prime-time obrovskou konkurenciou pre komerčné televízie, dokonca trhovým lídrom.
Absolútne najvyššie čísla sledovanosti si vedomostno-zábavná šou Čo ja viem vybodovala svojou poslednou časťou tretej série, ktorá dokázala zaujať až 27,5% divákov aktuálne sledujúcich televíziu. Ak sa pozrieme na priemernú sledovanosť celej série, tak Čo ja viem dokázalo v piatky zaujať až viac než 22% divákov. Toto číslo je obrovským skokom, a to až o 5% v porovnaní s prvou kolekciou častí vysielaných v roku 2014.
Jednotka naozaj vie, ako v piatky zaujať svojich divákov. Dvojička Čo ja viem a Milujem Slovensko, ktorú každý rok strieda, sa zdá byť receptom na úspech, ktorý konkurencia v podobe Markízy a JOJky stále hľadá.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v STV1 a STV2, Novinky zo sveta TV