Zdá sa, že MasterChef divákov nezaujal
Do nového MasterChef vkladala Markíza veľké nádeje. Vyčlenila mu totiž atraktívny vysielací slot v utorok a štvrtok o 20:35 a očakávala od neho vysoké čísla sledovanosti. Ustúpiť mu musela aj Farma, ktorá sa presunula do neskoršieho času. Zdá sa však, že MasterChef predstavuje pre Markízu ďalší zo série jej neúspešných formátov.
Už pri štarte MasterChef vysoko prepadol a podarilo sa mu uhrať rating len 5% s podielom na trhu 14,1%. O niekoľko percent vyššie čísla však dokázalo Markíze zabezpečiť trápiace sa Búrlivé víno, ktoré bolo presunuté na acess time. Neohúrila ani druhá časť, ktorá mierne posilnila, no podiel na úrovni 16% je pre Markízu stále podpriemerný.
Nízka sledovanosť MasterChef dovolila rásť programom v konkurenčných staniciach. Počas utorku rástla najmä Jednotka RTVS s Nikto nie je dokonalý, ktorá si zabezpečila podiel o percento vyšší ako Markíza. Vo štvrtok zas jasne dominovali Naši, a to so sledovanosťou 24,4%.
Uvidíme, ako dlho bude mať Markíza trpezlivosť s nízkou sledovanosťou jej novej kuchárskej šou.
Kategórie: Novinky v slovenských tv, Novinky v TV Markíza a jej kanáloch, Novinky zo sveta TV